The unofficial official "SMMFH" thread

Discussion in 'The Dungeon' started by pickled egg, Sep 16, 2017.

  1. R1M370

    R1M370 99 problems but a PAWG ain't one

    Kid and his parents need to be punched in the throat, then lectured while trying to catch their breath. Little disrespectful POS.

     
  2. R Acree

    R Acree WTF

    Looks like someone snatched the little hellion up by the arm at the end of the video. I'd guess they weren't going for a dip cone.
     
  3. Mongo

    Mongo Administrator

    Yeah I'm guessing the parent handled that.
     
  4. G 97

    G 97 What's my name

    Oh it’s a very real and valid point. I weighed @ 185lbs when Trump was elected. I now weigh @210lbs.
    It has nothing to do with me not being on the pedals, nothing. It’s Trumps fault. Damn him.
     
    K51000 likes this.
  5. R Acree

    R Acree WTF

    The irony is that I guarantee that was NOT the first time the kid said it and we know where he probably heard it.
     
    R1M370 likes this.
  6. R1M370

    R1M370 99 problems but a PAWG ain't one

    My parents would have knocked my teeth out in front of everyone if I said that. I can remember my dad whipping my ass at a youth soccer game after I head butted a kid that took one of my teammates out. I was a short lived hero for my team until my dad came out the stands and whipped my ass all the way out to his truck. Childhood memories lol
     
    MachineR1 likes this.
  7. SPL170db

    SPL170db Trackday winner


    Saw this one a few months back.....as rotten as the little bastard is I couldn't help but laugh my balls off.
     
  8. In Your Corner

    In Your Corner Dungeonesque Crab

    He'll be in jail or dead in no time at all.
     
  9. TXFZ1

    TXFZ1 Well-Known Member

  10. Mongo

    Mongo Administrator

    What an absolute crock of shit and holy crap the lies in that thing are hilarious.
     
  11. pickled egg

    pickled egg Who lives in an air bubble under the sea?

    Someone needs a Midol...
     
    TXFZ1 likes this.
  12. auminer

    auminer Renaissance Redneck

    Well I'll be damned. Finally something the leftyloons don't want to tax.
     
  13. Venom51

    Venom51 John Deere Equipment Expert

    Which one...the one he learned it from or the one mortified by it?
     
  14. SPL170db

    SPL170db Trackday winner

    TXFZ1 likes this.
  15. In Your Corner

    In Your Corner Dungeonesque Crab

    Beyond first-world problems.
    Our pioneer ancestors would be appalled.
     
  16. G 97

    G 97 What's my name

  17. In Your Corner

    In Your Corner Dungeonesque Crab

    That's meme material.
     
  18. auminer

    auminer Renaissance Redneck

    FTFY
     
  19. Venom51

    Venom51 John Deere Equipment Expert

    Last edited: Oct 19, 2019
    Fonda Dix likes this.
  20. TXFZ1

    TXFZ1 Well-Known Member

    Is that Rachael Maddow?
     
    auminer likes this.

Share This Page