1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

The 2023-2024 NFL Season

Discussion in 'General' started by BigBird, Feb 13, 2023.

  1. HPPT

    HPPT !!!

    I got screwed out of the game on NFL Red Zone when it became the final game still in activity and they couldn't broadcast it anymore. :mad:
     
  2. Dave K

    Dave K DaveK über alles!

    Really, a weird game. The ‘skins sucked so hard in the first half that Thai hookers were taking notes. Second half was bizarro world. Last 5 minutes were epic.
     
  3. BigBird

    BigBird blah

    Giants :crackup:

    They looked terrible. The Cards played what looked like Zone Prevent defense the entire 4th quarter and they basically played to a Loss.

    This would have been nice and probably even better in the middle of the 3rd
    Screenshot_20230918-080546.png
     
  4. StaccatoFan

    StaccatoFan My 14 year old is faster than your President

    Mahomes got paid.
     
  5. brex

    brex Well-Known Member

    Damn. Over $200 million guaranteed.

    Will he start playing like shit now that his wallet is fat, just like Burrow?
    Not likely. Plus, unlike Burrow, he's already won a big game or two.
     
  6. StaccatoFan

    StaccatoFan My 14 year old is faster than your President

  7. BigBird

    BigBird blah

  8. Sabre699

    Sabre699 Wait...hold my beer.

    I think he's lioning.
     
  9. Spang308

    Spang308 Well-Known Member

    It is. It's from a meme/spoof site. Funny though.
     
    BigBird likes this.
  10. mpusch

    mpusch Well-Known Member

    Mahomes already had a huge contract, they just adjusted it a bit to reflect the market increasing.
     
    BigBird likes this.
  11. Spang308

    Spang308 Well-Known Member

    They restructured it to free up cap space. Ain't like he's going anywhere or they wouldn't pay him whatever he's worth anyway.
     
  12. R1Racer99

    R1Racer99 Well-Known Member

    Looks like Chubb is out for the season. I don’t think I’ve ever seen them not show a replay because the injury was so bad. Must have snapped his leg or something.
     
  13. thrak410

    thrak410 My member is well known

    Yeah I was curious cuz live I didn't even see it - but dang you could hear the crowd when they showed the replay. They said he took a helmet directly in the knee, so I'd guess its completely blown out.

    This is the craziest game I've seen in quite a while. 4 turnovers in Q1!
     
  14. fastedyamaha

    fastedyamaha Well-Known Member

    It’s just like when mcgahee got his knee blown out against the buckeyes. Chubs is a good dude and he’s not going to be easily replaced by the browns.
     
    BigBird and R1Racer99 like this.
  15. R1Racer99

    R1Racer99 Well-Known Member

    Yeah I saw it on Twitter, looks a lot like the Mcgahee one. That sucks.
     
  16. StaccatoFan

    StaccatoFan My 14 year old is faster than your President

    Napoleon McCallum was the nastiest knee injury in MNF history.

    Tim Krumries shattered lower leg during the Super Bowl when I was a kid gets second place. It just flopped below the knee. They kept showing it. We were eating dinner. I had to stop. It killed my appetite.
     
  17. thrak410

    thrak410 My member is well known

    As a life long Steelers fan I'm well aware that division games are rough, but tonight has been something....

    I'm not really sure why the offense is so bad other than ... fire Matt Canada. OMG his play calling is horrific.
     
  18. StaccatoFan

    StaccatoFan My 14 year old is faster than your President

    The Steelers didn't win that game. Watson lost it.

    Bet they miss Mayfield a lot.
     
    BigBird likes this.
  19. thrak410

    thrak410 My member is well known

    Nah - Steelers Defense won that game. :D
     
  20. StaccatoFan

    StaccatoFan My 14 year old is faster than your President

    I won't disagree...the defense played very well...but Watson helped them a LOT. I think he made Picket look decent.

    If you think Matt Canada sucks....Hire Greg Roman.
     

Share This Page