H8R

Discussion in 'General' started by Dits, Jan 3, 2012.

  1. RightSideUp

    RightSideUp Well-Known Member

    Did anyone look in his backyard?
     
  2. Putter

    Putter Ain't too proud to beg

    It's not far off the beaten path.
     
  3. Putter

    Putter Ain't too proud to beg

    :crackup:
     
  4. caferace

    caferace No.

    He's on the facetubes instead...

    -jim
     
  5. L8RSK8R

    L8RSK8R Well-Known Member

    :crackup: and dumped me from his friends list :beer::D
     
  6. povol

    povol Well-Known Member

    If you grew up on a farm in Grandpa's day, you did not have indoor plumbing. When you staggered to the shitter in the middle of the night, you had to be careful not to fall into the pig pen. They will consume just about anything.
     
  7. jkhonea

    jkhonea Back Again

    Y'all actually successfully ran him off. I am extremely impressed! :crackup:
     
  8. tunawest

    tunawest Well-Known Member

    I miss gigi
     
  9. Suburbanrancher

    Suburbanrancher Chillzilla

    He just lost all the passion once JT retired.
     
  10. socalrider

    socalrider pathetic and rude

    :crackup::crackup:
     
  11. panthercity

    panthercity Thread Killa

    Just heard from him on Facetubes. He's either alive or his account has been hacked.
     
  12. Shady

    Shady Well-Known Member

    You need to wait until tomorrow...if you're gonna get into it at all.
     
  13. Dave K

    Dave K DaveK ├╝ber alles!

    Stick his photo on the back of a milk carton and maybe he'll turn up. "Have you seen this Dork? If so, please hit him in the face with a snow shovel and tell him Toseland sucks!"
     
  14. H8R

    H8R Bansgivings in process

    Jeebus....

    Got a new job that actually keeps me away from the beeb, and has me working my ass off.

    I wish I had more time, but I'd rather make money. I got bills to pay, and debts to settle.

    The bad news is I spend all my time talking about surf stuff and not surfing.
    The good news...at least in the future I'll be able to ride, and have fun at the track as opposed to working there.


    I just have no time to keep up whats happening on-line. Which is funny, I've been coming here every three or four days....and let me tell you...it's fucking overwhelming to see all the new threads and try to figure out where to start. It's like damn homework. :)


    Here's a photo...

    [​IMG]


    PS-I love JT!!!! I'm finally making enough money that he and I can start openly dating. I think Dave K is tiny enough that he can be our ring bearer.
     
    Last edited: Jan 4, 2012
  15. H8R

    H8R Bansgivings in process

    ...and Dits...

    Quite possibly the best name change ever.
     
  16. eggfooyoung

    eggfooyoung You no eat more!

    Nothin wrong with doin whatcha gotta do!

    Stop in and say hello occasionally, ya Nazi!
     
  17. jrsamples

    jrsamples Banned

    One more thing for which I am thankful today.:D
     
  18. panthercity

    panthercity Thread Killa

    yep.
     

Share This Page